Thursday, April 21, 2011

sayu di hati!!




   kenapa sekarang aku merasa sangat sedih? rasa sayu di hati ini... rasa kesunyian..need someone...p sume cuti..member2 kat ktn ni pun x cuti lagi..xder sape2 nk jumpe...nak hangout2...xnak cedyh2 cmnih...xkn nk mengadu kat mak,nak bercerita kat mak kn? xnk lar menyusahkkn mak aku...aku menangis lagi..sorg2 kat bilik.. wahai hati, tolonglah tenang, jangnlah pikir yg bukan2..biar lar perkara lepas, buanglah semua perkara2 lepas..bersemangtlah balik seperti dulu..aku nak jadi syafiqah yg mula2 masuk cfs dulu...yg x percaya lgsung dgn CINTA n lelaki...sume same jer!! hurm skrg aku da berubah..jadi seorg yg sayang someone..sakrg pun ak x reti nk sayng org skit2..kalu aku sayag org 2, aku memg sayg betul..tapi apakn daya..semua ketentuan ILAHI kn..aku terima dengan redha... ak dah let him go... insyaAllah...aku mahu jadi syafiqah yang dulu.. tp bolehkan???
semoga hatiku akn kembali pulih with time... skrg pun da ok skit..thanks sangt kat kwn saya a.k.a p.cik saya yg bnyak tolong saya...tmbh2 time i need someone..he always wif me...n formula2 p.cik bg 2 menjadi jugak saya lupakn si die..hihi..tp sy tau sampai bile nk kacau p.cik sy 2 kn? segan gak cam selalu kacau hidup die jer skrg.. sory p.cik..and tq sngt p.cik..syg p.cik saya..:)


No comments: