Thursday, April 14, 2011

melarikan diri atau menerima kenyataan?






ape perlu saya buat??
kadang-kadang mahu juga tahu perkara sebenar..
tapi biler fikirkan balik boleh ke aku terima knyataan ini?
kuatkah aku lepas tahu perkara sebenar?
tu lar..cam nak melarikan diri jer kat mane2...
xnk pun pikir pasal die..
xnk pun nmpk die kat mane2..
nak lupakn dia terus....
n kalu bole nak tukar unversity pun saya sanggupp..
nak tukar kat mane yer?


YA ALLAH tolonglah hambamu yg lemah ini...
buanglah sayangku ini, rinduku ini dri menyayangi die, merindui dia....
kalu die memg bukan jodohku YA ALLAH,
KAU gantikan tempatnye dengan org yg betul-betul menyayangiku YA ALLAH..
yang boleh mendidikku berubah menjadi muslimah yag memperjuangkan agamaMU..
AKU MEMOHON PADAMU YA ALLAH, yg maha mengetahui segala2nye!

No comments: