Friday, September 23, 2011

Berkawan biar seribu

Aku sangat rindu kawan2 aku terutamanye yang rapat dengan aku… sngat rindu… dulu sebelum  bercouple, kami selalu buat hal bersama… g kelaz, mkn n mcm2 lar… tapi lepas aku, kwan2 aku yang lain couple, kitaorg sngt jarang bersama.buat benda bersama…rasa mcam makin jao jer dengan kawan baik aku… sngat rasa kehilangan…

                Dlu masa aku couple, aku x rasa pun benda tuh sume, sume nak buat d si dia.. nak bersama n si dia jer.. tapi bila ak da clash ni, bwu aku rasa aku nih cam menyisihkan kawan2…dlu, aku n die, aku x penah piker persaan kawan aku…kalu diorg ajak g mana2 ak selalu tolak sebb nak kua n die jer..nak bersama n die jer… tapi skrg memg ak rasa sngt…

                Skrg bawu aku paham sume tu… nape aku kene cmnih… tapi xpelah org ckp kita belajar dari pengalaman kita kan…

                Aku n kawn baik aku ni rasa makin jao jer wif each other…yelah die buzy..aku pun bz jgk kn…ak bukan ape, aku x nk kacau die n p.we die… t p,we die jeles lak n aku… cam dlu2… 2 skrg aku try xnak depend on member aku ni sngt…aku bnyak buat keje sndri… aku try hidup sendri..dlu bnyak kitaorg buat bersama, tmbah2 kalu kat kelz… sedih pun ada sekrg… tapi aku nak jadi hati kers… xnk dah emo2 sal bende2 kecik cmnih…

                Skrg, aku try berkawan n sume org,,, aku sush sngt nkrapat n org cuz bg aku, ak perlu sorg jer kwn baik…but now is different…  aku x leh cam2..t aku yg sedih t… 2 skrg sume org kwn ak…n aku xnk da cari kawan baik sngt..sume member2 aku kawan baik aku…sume sama bagi aku… n aku sngt bersyukur aku ada kawan2 yg banyak tolong aku time sush n senang… thanks a lot to my fren…\


                Thanks a lot my frens… luv u ALL….=)



No comments: