Tuesday, March 29, 2011

YA ALLAH tenangkanlah HATIKU.!


YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM...
YA ALLAH, ak memohon daripadanmu  YA ALLAH...
tabahknlah hatiku untuk menempuh ujian daripadamu...
tenangkanlah hatiku setenang tenangnya YA ALLAH..
kembalilah aku kepadamu YA ALLAH...
YA ALLAH, ak memohon daripadaMU YA ALLAH..
berikanlah kekuatan untukku menempuhi ujian daripadaMu...
ak redha dengan takdir untukkn YA ALLAH..
tetapi YA ALLAH, KAU berikanlah kekuatan untukku menempuhi semua ini...
jauhilah aku dari kekecewaan, 
agar aku dapat melayari hidup ini dengan ceria n gembira disambing keluarga dan kawan2 tersayang...
aku tak mahu menagis lagi disebabkn die..berikanlah aku kekuatan itu dan aku kebahagiaan tanpa bersama dengannya YA ALLAH...
YA ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang
kurniaknlah ak CINTA sejati daripadamu YA ALLAH...
kerana CINTA drpadaMU sahaja CINTA yang KEKAL ABADI...

No comments: